Hallo Jasch!
Das glaubst Du aber, daß mir sowas gefällt!

Da sieht man dran, daß es nicht nur in Deutschland blöde, dafür aber um so arrogantere Juristen gibt! In einem anderen "Beitrag" hatte ich mal sinngemäß gesagt: "Es ist zwar verboten jemanden als Arschloch zu bezeichnen, es ist aber nicht verboten eines zu sein..."
Ich weiß ja, daß die wenigsten Juristen eingebildete Affen sind, aber andersrum weiß ich auch, daß es keinen Verein an der Uni gibt, wo so viele von dem Kaliber rum laufen. Und wenn die Typen mit studieren fertig sind und sind dann die großen Anwälte, Richter oder Staatsanwälte, denen man allein schon wegen ihres ach so "ehrenwerten" Berufs höchste Achtung entgegen zu bringen hat? Dann sind die als Menschen immer noch die gleichen Arschlöcher die sie vorher auch schon waren! Sorry, aber dafür halte ich die, bis mir jeder einzelne mit dem ich es zu tun habe bewiesen hat, daß er was anderes ist!
Wie gesagt weiß ich, daß die wenigsten Juristen so sind, aber ich find's immer ganz lustig zu hören "es schadet dem Ansehen der Justiz" wenn einer von denen Scheiße gebaut hat. Ich kann die beruhigen: In meinen Augen nimmt das Ansehen der Justiz keinen Schaden...

Dies hier ist ja ein lustiger Thread und ich will aufhören bevor ich anfange! Mich würde aber mal interessieren ob hier der Hans-Hubert Zeun aus der Gegend von Fulda mit liest, der den Darmstädtern mal mit dem Staatsanwalt gedroht hat wenn sie weiter in ihrem Gästebuch über Fulda lästern...
@all
Es ist natürlich Ansichtssache was lustig ist oder nicht. Ich lese sehr oft im Gästebuch vom Austria Salzburg (und schreibe auch was rein) und dort diskutiern's die hinterhaxigen Buam und die feschen Madeln manchmal volle Kanne im Salzburger Dialekt.
Genau wie bei uns geht's bei denen auch um ernste Themen, wie den Wechsel von Dominic Hassler in der Winterpause zum Grazer AK (So als ob uns Throsten Bauer verlassen würde) oder die Stimmung vor und nach dem Spiel gegen das ungelibete "Memphis Magna" (ehemals Austria Wien - einige Vereine in Österreich haben sogar schon ihren Namen verkauft...), das die Salzburger durch eine Fehlentscheidung von Schiedsrichter Plautz mit 0:1 verloren haben.
Leider kann man in dem Gästebuch ohne Anmeldung noch nicht mal lesen, sonst hätte ich einfach einen Link drauf gesetzt. So aber hab' ich mal ein paar Beiträge der letzten Wochen zusammenhanglos raus kopiert und ich hoffe Ihr findet das "Kauderwelsch" (Entschuldigung!) genauso lustig wie ich.
Salzburg hat ein tolles neues Stadion und bestimmt "die besten Fans Österreichs" (na ja), aber in der Meisterschaft kommen die einfach nicht in Gang und sie sind drittletzter. Die gewinnen ob und zu mal 5:0 und der Himmel hängt voller Geigen, doch dann gibt's wieder 4 0:1 Niederlagen hintereinander...
RWG
Günter
-------------------------------------
omieh 3.12.2003 - 15:28:17
Seavas gak68! Des glaub i owa net, dass ihr Sturm aus der Liga schiessts!!! Können wir uns net auf Kärnten einigen? Gratulation zum Derbysieg

! Glück muss man haben! Aber nix gegen die Salzburger, i wü net, obwohl i Sturm-Fan bin, dass die absteigen, weil des wär fost genauso oag wie wenn Sturm absteigen würd! lg, Tina
omieh 3.12.2003 - 15:30:40
Hallo bullin! Ma geu, do hob i mi a fui überwindn miasn *ggggg*!Außerdem steigt Sturm net ob! I hoff a dass der Dominic bei euch bleibt, weil zu unserm Stadtrivalen braucht der a net geh!lg, Tina
spezial 4.12.2003 - 16:06:58
leitln loggts eich ba
http://www.szene1.at ei!und unterstützt mi gegen di wichser von rapid fans! im austria-salzburg gästebuch!!danke!
bullin 4.12.2003 - 17:01:22
hallo damen und herrn, im allgemeinen: super salzburfans!!! da dominic soid ba uns bleim!!! des find sicha ned nur u i, und drum keimts am SO ins stadion und daun überzeugn ma in dominic das er ba uns bleim soid, denn solche fans wia ba uns gibts ned so schnö wo!! am SO hoatz ma de austrianer gscheid ei!!! bussal anna gfrei mi schau
austriasbg1 6.12.2003 - 10:06:00
woas von eich irgentwer ob scho mehr wia 6.000 koatn weg sand??und ob i wonn i am SO gegen 1 hoiwa 2 beim stadion bin ob i do no koatn griag??Wei voi is de hittn sicha und wissds wia mia de schei* wiena do hoamschickn!!! mei tipp: 3:1 für soizbuag torschützen:A.Schriebl,E.Brenner,G.Tomic!!!!! FORZA VIOLA
bullin 6.12.2003 - 19:39:34
hallo!! woas irgendwer ob des jetzt schau gaunz fix is das und da hassler verläßt??? er muas bitte dobleim!!! solche fans kau ma einfoch ned valossn!! spüd er eigentlich moang mid?? bussi eure anna
tami100 7.12.2003 - 13:23:20
wer über wos redn wü soi moi ins chat kema!
luftyminator 7.12.2003 - 23:35:06
@tomhanl: eigentlich voller radius, aber egal. i sog eichs, da plautz der klane gnom sui seine konoauszüge herzagn. i wett do is auf amoi a göd auf sein konto überwiesen worden mit dem Text "Liebe Grüße und auf wiedersehen am Sonntag, Frakieboy"
luftyminator 7.12.2003 - 23:35:45
sry ... i man natialich eh durchmesser, i hobs verwechselt, i trottl *g*
schweppes1986 8.12.2003 - 11:50:36
Najo, homm ma hold verloren. Wos soll ma mochen. Sei mei heier e schon gwont. Ober das es "TOR" so entstonden is, is wirklich schode. Ober eig. sein se jo selber schuld. Se homm selber genug chancen kopp und wenn ma de tore nit mocht greg man se bekonntlicherweiße. Also bis im früher Violette Grüße aus Osttirol Pete
fuassbolla 8.12.2003 - 19:56:05
Hi!Echt a Wahnsinnsspü oba leida mit bitterem Beigeschmack!1. ko da Linienrichter des goa nit segn ob der drei woa oda nit!2. muas da Plautz normal de Courage hom und in Linienrichter ignorieren wei des komma nit segn und 3. muas ma normal sowieso für die Verteidigende Monnschoft pfeifen wenns koana richtig siacht!
shinobi 8.12.2003 - 21:00:45
gestern im orf hams des eh schoen bracht wie da Q an plautz gscheit angfahrn hat, i haett ja soviel glacht wenn er erm a gscheite gwoschn haett, ghoern taets ihm ja
spezial 9.12.2003 - 15:18:33
Normalerweise derfad ba de nächsten 2 heimspiele ka fan im stadion sei waun da vorstaund zu nichts im stande is!an Publikumsliebling wie in dominic gratis hergem! so wie in safar amerhauser aufhauser jetzt in dominic!viel gema ind eder a glei mit und in schriebl!!jo supa!! und auf da homepage erfährt mans wieder als letzter!
shinobi 9.12.2003 - 16:02:40
oida bitte wos lauft?!?
http://sport.orf.at/ticker/132423.html?tmp=17519 da herr Q gibt sich wohl mit an 8. tabellenplatz zufrieden.. naja, ende der saison wird da effenberg wieda frei, koennt ma uns ja wieder so a alte schachtel kaufen die im jahre schnee gut war, und die jungen schmeissma alle raus! VORSTAND RAUS!
effenberg11 9.12.2003 - 17:35:41
es is besser der hassler geht scho im winter, don kriagn ma hoid nu a poa wuaschtsemmel dafür, außer er wird wieder so verschenkt wia da kirchler! bei allem verständnis dass ein spieler geht oder gehen will, ABER: ...
spezial 9.12.2003 - 19:28:57
wos höffn uns 3 südamerikaner und 1 deutscher??i häd docht mia gengan den jungen österreichischen weg der mia ehrlich gsogt a lieaba wa!wos soi der scheiß??i bin echt schau am verzweifeln!bitte kane ausländer nimmer!und weg midn teber kocak bilic und wies olle hassn de bringan goa nix!! traum manschaft in 2 jahren! Grünwald (hans peter berger) - messner - was ned - jank - ibertsberger - eder -suazo - kahraman -schoppitsch -schriebl - was ned (wa sunst da hassler gwen ) des wa a super manschoft! owa ned zuviel ausländer verdaumpt nuamoi brauch ma ned!
spezial 9.12.2003 - 19:33:52
warum wird ba uns auf da seitn ka stellung genommen?wies jetzt weiter geht welchen weg das ma einschlagen wird immer vom jungen österreichischen weg gred owa seng duad ma nix dafau!de verarschen uns doch olle nur! scheiß vorstand!
sanifan 11.12.2003 - 13:14:53
hi!!hab mich gerade registriet und gesehen das uns dominic verlassen hat!!owa i find er woar a guate spieler und er wü hoit wos neichs ausrobiern!!obwoi i a voi rean dua um erm!!ma er woar so fesch!!owa i hoff das da goran tomic dabeilbleibt!!!(der is mei star)!!bussale an olle sanifan
austriasbg1 12.12.2003 - 17:28:55
hassler zum GAK woa e logisch i moa hmmm denktz eich amoi in sei position es wa wos ondas wen da hassler a soizbuaga gwen wa a vill jo bliem owa laut krone is da hassler jo a kärntna.....oiso werd eam hoib so fü an soizbuag gleng sei wia an soizbuaga der vom nochwuchs kimmb!!!!und i moa wonn i aus nit soizbuaga bei an in da tabelle besser platzierten verein a angebot griag und a no mehr göd!?!?!? wos datz es do nochand i wa neigrig!!!und sechds es nit aus fan position sondan aus normala!!!
bullin 16.12.2003 - 11:39:56
hallo!!!i finds nu oiwei voi bled das uns da hassler verlossn hod!!! WÜNSCH EICH OWA TROTZDEM UND VORALLEM EAM(DOMINIC) GAUNZ A SCHEINS WEIHNOCHTSFEST bussi eure anna
sigthorsson 24.12.2003 - 16:37:08
Seas oisont beinond ! An den vorstand : Karahman= raus !!!!! Vorm Tor is de a scheisdreck , do ko jo i bessa schiasn wia dea ! Ps : frohes ...... ! Reichl
giorgio 27.12.2003 - 11:50:51
@ hausei gosch du orschloch!
luftyminator 27.12.2003 - 17:43:14
als da maynor zruckkuman is, hom eam olle gschimpft und gsogt der sui si schleichn - und schau da, der typ wird zum besten spieler im herbst und zum besten legionär gekürt. i hoff, er bleibt bei uns geht net zu den bekloppten austrianern aus wien.
katze 28.12.2003 - 11:07:56
Hi Leute Fiends net das der anzige der gscheit wos duat is unser Icke . Die soiten amoi onzahn ,oba so wies jezt san a bissi bessa nu don wans guad ........ a guads neichs fest eicher salvar der megaphoneman